Новини Зборова та району

"Я не погоджуюся зі словом "втеча": Андрій Рибак вперше розповів, як Олександр Еллерт виїхав з України на початку повномасштабної війни

Відомий український гуморист та ведучий Андрій Рибак вперше розповів, як його друг, шоумен Олександр Еллерт на початку повномасштабної війни виїхав з України.

Про це Рибак розповів в інтерв’ю "Слава +".

Нагадаємо, що вже більше двох років Олександр Еллерт перебуває у США. Багато українців закидали актору, що він залишив країну незаконно. Проте Рибак наголосив, що Олександр не втік, а виїхав згідно закону.

"Я не погоджуюся зі словом "втеча". По-перше, він був тут і на початку повномасштабного вторгнення він був в Україні. Він законно виїхав. В нього, здається, щось чи астма, чи велика проблема з диханням. Це правда. Він, бувало, якщо пробігав і звідкись повертався, ми піднімалися на 3-4 поверх додому, в нього була така аж хрипуча віддишка. Він нічого з цим не робив. Продовжував курити. Я знаю, що в нього є всі потрібні документи, він законно виїхав. Не так, типу, що я волонтер, поїду куплю дрон і не повернуся", - розповів Рибак.

Що ж стосується моральної сторони вчинку Еллерта, то Рибак зазначив, що не зовсім розуміє друга. Адже він міг би бути набагато ефективнішим тут, в Україні:

"З приводу моральної точки зору, типу, що я поїхав і не повернувся. Я, наприклад, цього не розумію. Не розумію, бо в нього були інші ідеї. Я йому казав: "Давай щось знімимо на YouTube-канал". Це було після повномасштабного вторгнення. Він сказав, що я не хочу цим займатись. Хочу займатись чимось важливим, чимось серйозним, а не сидіти і фігню молоти. А потім, я дивлюсь зараз, він продовжує стендап читати. Він, коли поїхав, продовжив знімати на YouTube, хоча він сказав, що я не хочу. Мені дивно. Маючи ресурс, будучи публічною людиною тут, він міг би робити це зараз тут. При чому не лише створювати контент, а й допомагати, робити якісь збори, могли зробити якийсь тур", - прокоментував Рибак.

Джерело: 0352.ua

Останні новини

Контактна форма

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *

Оголошення